De VA achter PV Assistant Services:
Patricia Verveer
Ik ben als sinds 2014 werkzaam als (directie) secretaresse in verschillende sectoren. Ik heb ervaring in de advocatuur, (ICT) detachering en (zakelijke) verhuur van vastgoed. Daarnaast heb ik als projectsecretaresse gewerkt voor een facilitaire dienstverlener. Ik kan je (onder andere) ondersteunen bij de (financiële) administratie, agendabeheer, e-mailboxbeheer en het uitwerken van (gedicteerde) documenten, maar ook bij project administratie, termijnbewaking, social media beheer, het inplannen van cursussen of het boeken van reizen.
In oktober 2022 heb ik mij ingeschreven bij de KvK en ben ik gestart met PV Assistant Services. In maart 2023 ben ik definitief uit loondienst gegaan om mij 100% te focussen op mijn onderneming.
WErkervaring
-
Schriftelijke en mondelinge communicatie met o.a. cliënten, agendabeheer, ontvangst van o.a. cliënten, verkoopfacturen opmaken en verzenden, inkoopfacturen verwerken en betalingen klaarzetten, digitaal en schriftelijk dossierbeheer en schriftelijke uitwerking van processtukken (o.a. verzoek-, beroeps- en verweerschriften) en procesdossiers. Tevens het beheer en aanschaf van kantoorartikelen en opleidingsmaterialen, het aanmelden voor (digitale) cursussen en het bijhouden van de kennisvereisten vanuit de Orde van Advocaten.
Administratie, Financiële Administratie, Processtukken opmaken/vormgeven, Dictaten uitwerken, Exact Online, Bighand Dictation Service, Termijnbewaking, Word, Excel, Outlook, Engels, Nederlands,
-
Schriftelijke en mondelinge communicatie met leveranciers en (externe en interne) medewerkers, opstellen en verzenden van verkoopfacturen, inkoopfacturen verwerken en betalingen klaarzetten, opstellen en uitzenden van vacatures, actualiseren van het vacatureaanbod op de website en sociale media, opstellen van cv-samenvattingen van kandidaten voor in de maandelijkse nieuwsbrief, beheer van contactendatabase.
Administratie, Financiële Administratie, Exact Online, Projectadministratie, Termijnbewaking, Wordpress, Word, Excel, Outlook, Engels, Nederlands
-
Schriftelijke en mondelinge communicatie, agendabeheer van het team, opmaken en verzenden inkoopcontracten en overige post, ontvangen en verwerken van getekende inkoopcontracten en overige post, digitaal en schriftelijk dossierbeheer, beheer van de projectenlijst en toewijzen van projectnummers, beheer van de contractenlijst, beheer van de relatielijst, research op aanvraag van het team, aanmelden, ontvangen en begeleiden bezoek, urenverantwoording van het team en overige ondersteuning van inkopers.
-
Schriftelijke en mondelinge communicatie naar o.a. stembureauleden, backofficewerkzaamheden, baliewerkzaamheden, organisatie van de evaluatie en de informele afsluiting voor het team, handleiding schrijven voor het gebruik van een nieuw programma en op verkiezingsdag (06:00 uur – 22:00 uur) deelgenomen aan de telefonische helpdesk.
Raadgevend Referendum 2016 (Associatie Overeenkomst Oekraïne) en Tweede Kamerverkiezing 2017.
-
Schriftelijke en mondelinge communicatie, agendabeheer, facturen opmaken, digitaal en schriftelijk dossierbeheer, schriftelijke uitwerking van o.a. beroeps en verweerschriften.
-
Schriftelijke en mondelinge communicatie met o.a. huurders, agendabeheer, betalingsverzoeken en verdere facturatie, bezichtigingen, huurvoorstellen en huurcontracten opmaken.
vaardigheden
Engels
Nederlands
Adminstratie
Financiële Administratie
Processtukken (voor advocaten) opmaken/vormgeven
Dictaten uitwerken
Notuleren
Projectadministratie
Termijnbewaking
Social media beheer
software
Microsoft Excel
Microsoft Word
Microsoft Outlook
Exact Online
SnelStart
Moneybird
Bighand Dictation Service
Squarespace
Wordpress
Canva
Eigenschappen
Nauwkeurigheid
Behulpzaam
Communicatief
Doorzetter
Secuur
Zelfstandig
Doelgericht
Proactief